Az Innoprofit története

Az INNOPROFIT Kft. 2008-ban alakult, azonban a cég tulajdonosa már 2000 óta egy másik, szintén pályázati tanácsadással foglalkozó vállalkozás keretei között is pályázatírással és projektmenedzsmenttel foglalkozott.

2008-ban az ügyfelek részéről több K+F és innovációs projekt menedzselésének igénye merült fel, ezért a tevékenységek élesebb szétválasztásának céljából került megalakításra az INNOPROFIT Kft., mely elsősorban a K+F+I jellegű projektek menedzsmentjével foglalkozik.

Az elmúlt években számos olyan EU-s és Innovációs Alapból megvalósuló projektet sikerült sikeresen lebonyolítani, amelynek menedzsmentjét vállalkozásunk látta el.

Társaságunk irodája Pest megyében, Érden található, de szolgáltatásainkat területi korlátok nélkül, az ország bármely területén levő ügyfeleink számára biztosítjuk.

Szakmai hátterünk

Munkatársaink mindegyike közgazdasági területen szerzett diplomával rendelkezik, amit szakirányú továbbképzéseken (pénzügyi, projektmendzsment, közbeszerzési stb.)  gyűjtött tudásanyaggal folyamatosan aktualizálunk, így biztosítható kollégáink naprakész tudása. Ez a folyamatosan változó szabályozási környezetben elengedhetetlenül fontos, az “up to date” információk kezelése biztosítja a szakmai munka megalapozottságát és magas színvonalú végzését.

Az Innoprofit működése során széleskörű szakmai tapasztalatra tett szert a klasszikus pályázati tanácsadás és pályázatírás, illetve a projektmenedzsment területén. A cégünk évről-évre aktualizálja, fejleszti a menedzsment módszereket, önértékelést folytatva szükség esetén átalakítjuk a menedzsment módszertant, és nem vagyunk restek tanulni a “best pratice” folyamatokból és tapasztalatokból.

Az Innoprofit az innovációs és kutatás-fejlesztési pályázati feladatok mellett az Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alap (EMVA), a Halászati Operatív Program (HOP) és a Magyar Halászati Operatív Program (MAHOP) pályázatainak megírásában és bonyolításában is részt vesz.

Módszerünk

Mi komolyan vesszük az olyan fogalmakat, mint a csapatmunka, az együttgondolkodás és a megbízhatóság. A hozzánk forduló partnereinkkel műhelyszerű munkastílusban dolgozunk együtt, a projekteket az ötlettől a piacra kerüléséig követjük nyomon.

Az ügyfeleink igényeihez igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni, hiszen a tervek jelentősen alakulhatnak a megvalósítás során.

Mindezekkel biztosítjuk, hogy ügyfeleink fejlesztési elképzeléseinek megvalósításában úgy működjünk közre, hogy megóvjuk őket a pályázati rendszer nehézségeitől.

A projektek sikerességét és költséghatékony megvalósítását saját, versenyképes díjszabási rendszerünkkel is támogatjuk, amelyet minden esetben egyedi egyeztetést követően állapítjuk meg.

HOGYAN LESZ EGY ÖTLETBŐL SIKERES PROJEKT?

25%

Eredeti, innovatív koncepció

50%

Kidolgozott projektterv

75%

Minőségi pályázat

100%

Hatékony projektmenedzsment

Munkatársaink

RÁKÓCZI KATALIN

ügyvezető igazgató

Telefon: +36 30 856 1020

E-mail: rakoczi.katalin@innoprofit.hu

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen, pénzügy-menedzsment szakirányon szerzett közgazdász diplomát, ill. mérlegképes könyvelői végzettséget, amit a Pázmány Péter Tudományegyetem Európa Tanulmányok központja által szervezett Európa Uniós pályázati szakmenedzser képzésével egészített ki.

A tanácsadó vállalkozás megalapítását megelőzően kereskedelmi bankoknál dolgozott: nagyvállalatok banki ügyeinek koordinálását végezte.

2001 óta foglalkozik pályázatírással és projektmenedzsmenttel. Kezdetben mezőgazdasági géppályázatok, FVM Géptámogatás, SAPARD és AVOP pályázatok lebonyolítását végezte, jelenleg a fő fókusz Széchenyi terv pályázatok elkészítése és menedzselése.

JUHÁSZ TÍMEA

tanácsadó

Telefon: +36 30 3433 067

E-mail: juhasz.timea@innoprofit.hu

A Budapesti Gazdasági Főiskolán pénzügy-vállalkozási szakirányon szerzett közgazdász diplomát, amit az Eötvös Loránd Tudományegyetem Jogi Továbbképző Intézetén elvégzett Jogi szakokleveles közgazdász képzéssel egészített ki.

2015 óta tanácsadóként dolgozik az Innoprofit-nál. Elsősorban GINOP és VEKOP pályázatok írásával és projektmenedzsmentjével foglalkozik, de részt vesz az NKFIH által meghirdetett, elsősorban KFI projektek koordinálásában is.

Ezt megelőzően 19 évet töltött a CIB Bank különböző területein, melyből a leghosszabb időszakot a Nagyvállalati Üzleti Kapcsolatok területe jelentette, ahol vállalati kapcsolattartással foglalkozott.

HORVÁTH ALEXANDRA

tanácsadó

Telefon: +36 20 370 0828

E-mail: horvath.szandra@innoprofit.hu

A Pécsi Tudományegyetemen végzett, ahol közgazdász diplomát szerzett. További tanulmányokat folytatott Hagen-ben a FernUniveristät-en, majd a The University of Texas-on, illetve a Szegedi Tudományegyetemen Ph.D. tanulmányokat folytat Innováció menedzsment területen.

Széleskörű tapasztalattal rendelkezik projektmenedzsment területen: számos hazai és nemzetközi (elsődlegesen K+F) projekt megvalósulását menedzselte, támogatta nonprofit szervezeteknél, startup vállalkozásoknál, egyetemeken. Elsődlegesen a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap forrásaiból, illetve az FP7 és a Horizon2020 keretében megvalósuló projektekkel foglalkozik, de több GOP és GINOP projekt lebonyolításában is közreműködik.

RÁCZ LILLA

asszisztens

Telefon: +36 23 370 266

E-mail: iroda@innoprofit.hu

2012 óta dolgozik a társaságnál, a pályázatok és projektek menedzselése során nélkülözhetetlen háttérmunkát biztosítja.  Ez a pályázatok készítésénél az adatok és dokumentumok kezelése, rögzítése, kalkulációk (pénzügyi, fenntarthatósági és esélyegyenlőségi) készítése, pályázatok nyomon követése.

 

A nyertes projektek esetében feladata többek között az időszakos és végleges szakmai, pénzügyi beszámolók előkészítése, rögzítése, az internetes pályázati felület nyomon követése, határidők figyelése, a beruházások során a különböző árajánlatok bekérése, azok formai és tartalmi kontrollja, a fenntartási időszakban a monitoring jelentések feltöltése a felületre.